2024

Artemiz's 2024 book montage

Cluelessly Yours
The Library of Heartbeats
Finlay Donovan Is Killing It
Tuvi tiivad
Geneva: A Novel
The Ladies Rewrite the Rules
Heartsong
The Seven Husbands of Evelyn Hugo
That's Not My Name
The Coworker
The Teacher
Maagilise maailma vardjad
Skyward
The Magic All Around
Kohtamine kurjusega
When Grumpy Met Sunshine
Lottie Brooksi täiega jube koolireis
Fable
Rotisaar ja teisi lühijutte
A Death in Diamonds


Artemiz's favorite books »

teisipäev, 26. märts 2013

Broken

Raamat: Broken by Megan Hart (2007)
Hinne: A
Sellel kuul on mu nimi Mary. Mul on igal kuul uus nimi – Brandy, Honey, Amy, mõnikord Joe ei vaevu isegi nime küsima – kuid iga kord õnnestub tal mind ahvatleda oma kehaga, suuga, puudutusega, vahet pole, mis mu nimi on või kus me kohtume. Seks on alati suurepärane, ning ma jään alati lisa igatsema kõigiks nendeks pikkadeks nädalateks kuni ma teda uuesti näen.
Minu päris nimi on Sadie, ning kord kuus lõunat süües räägib Joe mulle oma viimastest seiklustest. Kuid see mida Joe ei tea, on see et iga kord olen ma mõttes ise see X-rated üheöösuhte staar, kellest ta mulle räägib, või seda et meie väljamõeldud seksielu on muutunud peaaegu mu kinnisideeks. Ma tean, et see on vale. Ma tean, et mu abikaasa ei mõistaks seda. Kuid ma ei suuda end peatada. Veel mitte.
Erotica, Romance, Drama, MLAK

Kui ma täiesti aus olen, siis on see raamat esimene raamat mille lõppu jõudes tabas mind raamatu pohmakas – ma olin nii sügavale sellesse raamatusse läinud, et ma ei suutnud kuidagi uut raamatut kätte võtta. 

See raamat murdis mu südame ning samas paitas haavu magusa armastusega.

Esimesest peatükist peale, mis on niiiiii kuum, et lugedes jäi hing kurgus kinni. Kui siis nende kuumade ja vahest ka mitte nii kuumade jutustuste vahel hakkab välja tulema selle kõige taustal tegelikult toimuv draama, sukeldusin ma veelgi sügavamale selle raamatu tegevusse. Võib-olla mõned asjad sellest raamatust riivasid liialt ligidalt mu oma elu, kuid millegi pärast jättis see raamat mulle kohe vägagi sügava mulje. 

Ma ei mäleta ühtegi teist raamatut, mis mind sedasi liigutanud oleks. On olnud teisigi raamatuid, kus ma olen lõppu lugenud läbi pisarate, kuid see oli vaid väga väike osa sellest kõigest.

Väga hea raamat!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar