2024

Artemiz's 2024 book montage

Cluelessly Yours
The Library of Heartbeats
Finlay Donovan Is Killing It
Tuvi tiivad
Geneva: A Novel
The Ladies Rewrite the Rules
Heartsong
The Seven Husbands of Evelyn Hugo
That's Not My Name
The Coworker
The Teacher
Maagilise maailma vardjad
Skyward
The Magic All Around
Kohtamine kurjusega
When Grumpy Met Sunshine
Lottie Brooksi täiega jube koolireis
Fable
Rotisaar ja teisi lühijutte
A Death in Diamonds


Artemiz's favorite books »

reede, 20. detsember 2013

Book Lovers

Raamat: Book Lovers: Sexy Stories from Under the Covers collected by Shawna Kenney (2014)
Hinne: B
Lühikokkuvõte: https://www.goodreads.com/book/show/18342474-book-lovers

Unustage ära halvasti kirjutatud proosa ning klišeelikud armastus stseenid: Book Lovers on vastus teie soovile lugeda seksikat kirjandust, milles on ka sisu. See kollektsioon ülikuumi lugusid on kirjutatud nende poolt ja nende jaoks kes jumaldavad kirjasõna, ning seega pakuvad need lood oskusliku väljamõeldist ning loomingulist infot, mis seod kirjanduse libiidoga. Inspiratsiooni on need lood saanud nii Kurt Vonnegutilt, Henry Milletilt, Edgar Allan Poelt, Anais Ninilt, Vladimir Nabokovilt kui ka klassikalisest muinasjutust.

Vahet pole, kas nad manavad Junot Diazi linade vahele või unistavad tänapäevasest Vihurimägede romansist – eelistades seekord Edgari asemel kirgliku ning kleiti lõhkuvat Heathcliffi – Book Lovers kogumik on loodud lugejatele, kellel on nii ajud kui ka keha.
Romance, History, Erotica, Literature

Taas üks NetGalley raamat, mis ilmub alles järgmise aasta märtsis.

Kuid see kogumik oli väga hea kogumik. Siin on lugusid igale maitsele. Siin on armastust, kirge, iha, petmist, pettumust, soovunelmaid, NN, MM, kuid ennekõike on siiski lugu raamatutest ja kirglikest lugejatest.

Mõned lood on kibemagusad meenutused kaotatud armastusest, mõned on unelmatest, mõned aga kirglikust hetkest võhivõõraste vahel, mis ei unune iial. Lugusid on igale maitsele ja oleks päris võimatu kui kõik kõigile meeldiks.

Ma nautisin klassikalisi lugusid – tüdruk/poiss/armumine/sex.

Natuke käisid vastukarva lood kus oli teemaks armastus armukeste vahel ja NN ja MM lood samuti.

Mis mind eriti häiris oli lugu, kus lõhuti raamat ja seksiti raamatulehtede otsas – ma austan piisavalt raamatuid, et ma ei teeks seda kunagi. Mulle ei meeldi ka kõik need kunstiteosed mis on tehtud raamatutest, lõigates asju välja raamatu lehtedest või siis tervetest raamatutest. Minu jaoks on raamat püha.

Kahes loos oli tsiteeritud Nabokovi Lolitat ja kolmandas lugu oli Lolitalik Punamütsike.

Üks lugu meenutas mulle lugu, mille ma ise kunagi ammu kirjutasin Poe novellidest inspireerituna ja sellele järgnes kohe üks lugu, mis oli kirjutatud Poe Kell ja Pendel ainetel :).

See pilt siin loo juures meenus mulle kui ma olin esimesed neli lugu läbi lugenud – sellisena kujutan ma ette selle raamatu lugejaid :) ja see luuletus meenus mulle ühte lugu lugedes – vähe sõnu kuis sisu on …..

Hea kogumik.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar