2024

Artemiz's 2024 book montage

Cluelessly Yours
The Library of Heartbeats
Finlay Donovan Is Killing It
Tuvi tiivad
Geneva: A Novel
The Ladies Rewrite the Rules
Heartsong
The Seven Husbands of Evelyn Hugo
That's Not My Name
The Coworker
The Teacher
Maagilise maailma vardjad
Skyward
The Magic All Around
Kohtamine kurjusega
When Grumpy Met Sunshine
Lottie Brooksi täiega jube koolireis
Fable
Rotisaar ja teisi lühijutte
A Death in Diamonds


Artemiz's favorite books »

reede, 22. august 2014

War of Wings

Raamat: War of Wings by Tanner McElroy (2014)
Hinne: D
Paradiisi  on algamas sõda

Alguses oli Taevas perfektne. Kõik inglid elasid üheskoos harmoonias ja õndsuses. Gabriel libises läbi oma eksistentsi nautides niipalju hüvesid kui Taeval talle pakkuda oli, Michael juhtis tööingleid uhkelt ning Lucifer oli kõrgeima järgu keerub ning ka muusika juht Jumala otseses alluvuses. Vaid ühe küsimusega muutus aga kõik. Kui Jumala poolt kõrgeimale kohale pandud ingel valis põhjenduse usu asemel, et Taevast õõnestama hakata, sundis salajane liikumine muidu kokkuhoidvad asukad kahte eri leeri. Kui Lucifer oli avastanud seitsme surmapatu jõu ning kasutas seda selleks, et teistelt inglitelt võimu röövida, said kaks leeri kokku esimeses sõjas üldse, Tiibade sõjas.
Fiction, Christian

Kui ma selle raamatu kokkuvõtet lugesin NetGalleyis, siis ei lugenud ma mitte kuskilt välja, et tegemist oleks Kristlikku ilukirjandusega. Sisu tundub ju huvitav, kuid tegelikkuses on see raamat nagu Trooja Hobune, väljast pakutakse ühte, kuid sisu on hoopis midagi muud.

Ma ei ütleks, et sisu oleks halb olnud, ei üldse mitte. Ma ei tea kui palju on sellest loost kirjutatud piibli loole põhinedes, palju väljamõeldis, kuid üldiselt on ju huvitav lugeda lugu ebakindlast Gabrielist ja alati õigest ning osavat Michaleist ja rock star Luciferist, kes hakkab küsima küsimusi, millele talle Jumal vastuseid ei anna, ning Raphaelist ja voorustest ja pattudest ja teistest paljudest ingliliikidest kellest ma kunagi midagi kuulnudki polnud. See kõik oli ju tore ja huvitav.


Kuid mis mind tõsiselt häiris oli see mitte väga peidetud ja vägagi tungiv Jumala kampaania. Seda raamatut lugedes sain ma aru, et me kõik elame põrgus ja seda eelkõige sellepärast, et me julgeme küsida küsimusi ja uurida asjade tagamaid ja põhjusi ning me ei jäta kõike vaid Jumala tahte, meie palvete ning usu hooleks.

Kuid meil kõigil on vaba tahe, ning meil on õigus valida meeldivate ning mittemeeldivate asjade vahel ning seekord valin ma selle, et see raamat ei sobinud mulle, kas siis minu kasvatuse või minu uskumuste pärast, kuid see lihtsalt pole minu raamat.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar