2024

Artemiz's 2024 book montage

Cluelessly Yours
The Library of Heartbeats
Finlay Donovan Is Killing It
Tuvi tiivad
Geneva: A Novel
The Ladies Rewrite the Rules
Heartsong
The Seven Husbands of Evelyn Hugo
That's Not My Name
The Coworker
The Teacher
Maagilise maailma vardjad
Skyward
The Magic All Around
Kohtamine kurjusega
When Grumpy Met Sunshine
Lottie Brooksi täiega jube koolireis
Fable
Rotisaar ja teisi lühijutte
A Death in Diamonds


Artemiz's favorite books »

laupäev, 28. veebruar 2015

Date by Mistake

Raamat: Date by Mistake by Candance Heavens, Gwen Hayes, Jill Monroe, Rosemary Clement-Moore and Shannon Leigh(2013) 
Hinne: F
Lühikokkuvõte: https://www.goodreads.com/book/show/17565753-date-by-mistake 
Hr. Mehine ja Naabritüdruk, Gwen Hayes 
Mängu nimi on Võrgutamine, kui kaks rahvalemmikut rivaalitsevat kohtingute nõustajat nõustuvad üksteisega 'käima' et huvi oma kodulehtede vastu tõsta. Kuid kõik reeglid kaovad kui nad viivad oma võitluse võrgust voodisse. 

Magnaadi taaskohtumine, Candace Heaves ja Shannon Leigh 
Sädemed löövad lõkkele kui üks südamemurdja tuleb tagasi linna ning kohtub taas oma kunagise kallimaga. Mehe eesmärk on naine taas endale saada nii koosolekute ruumis ... kui ka magamistoas. 

Kirglik veenmine, Rosemary Clement-Moore 
Seksikas playboy, kes on endast maha jätnud terve rea murtud südameid, ei suuda kuidagi unustada tšellisti, kes kummitab ta fantaasiaid. Nüüd on tema kord kasutada oma veenmisvõimeid, et vaid tema on see, kes suudab naist rahuldada. 

Jätkame kohtumist, Jill Monroe 
Kui reporter ajab kogemata treenitud kehaga sõjaväelase segamini oma kriminaalse loo allikaga, avastab ta peagi, et täpselt sama lõbus kui on arutada lahti ta viimase loo saladusti, on ka lahti riieteda ta ihukaitsjat ... 
Romance, 

Eksikohtumine on kogumik halbu klišeesid.

Siin on siis neli lugu – kaks neist on kahest täiesti suvalisest kohtumisest ja kaks on kunagistest keskkooli/ülikooli kallimate taaskohtumisest üle pika aja. Asi mis neid nelja lugu seob, on koht – Port Calypso (nagu ma poleks just hiljuti lugenud ühest teiste Calypsost :)) - ning see, et kõik nad armuvad esimesest silmapilgust. Peale selle on nad kõik klassikalised Tarzani ja Jane lood.

Mehine Mees taob oma rinnatrummi ning möirgab ' Mina Tarzan, Sina Jane', tõlge: ma nägin sind, ma tahan sind, sa oled minu, ükski teine mees ei tohi sind puutuda, ma võin sind maha jätta, sind solvata, sind alandada, kuid see on ok, sest ma jumaldan sind, riietan sind silmadega lahti kohe kui sind näen ja pärast seda unistan kohe meie ühisest perest.

Sellel ajal, kui Mees oma paaritumistantsu tantsib, tantsib meie õrn Jane oma enda paaritumis tantsu ümber kodupuu, tõlge: algul ta vihkab teda, olgu mees siis ta rivaal, ex, allikas, ning isegi kui ta parem mina tuletab talle meelde, et ta on mehe peale vihane, ei suuda ta ikkagi mõelda millestki muust, kui sellest kuidas ta keha hakkab elama, kui mees teda puudutab ja kuidas ta tahab, et mees ta sees oleks ...

See on päris hea, et need lood nii lühikesed on ja lõppevad seal kus lõppevad, sest ma võin kihla vedada et kõik need paarid ... võib-olla mitte viimane ... ei püsi koos väga pikalt kui ükskord see esialgne kirg ning joovastus hääbuvad.

See raamat on suurepärane raamat silma lihaste treenimiseks, sest ma ei mäleta ühtki teist raamatut mida lugedes ma nii palju silmi oleks pööritanud, üks moment ma hakkasin juba kartma, et kui nii jätkub, siis ma nikastan oma silmalihaseid.

Peale selle, et selles raamatus ajas üks klišee teist taga, oli neis lühikestes lugudes ka häirivalt palju loogikavigu. Võib-olla oli viga lihtsalt minu NetGalley variandis, kuid isegi siis ei tohiks lugejateni jõuda nii must versioon. Ma mõtlesin lugemise ajal päris mitu korda, et ma ei loe seda raamatut lõpuni, kuid kuna ma olen uudishimulik ja tahan teada millega asi lõppeb ja mulle ei meeldi lõppu ette ära vaadata, siis tuli lõpuni vastupidada, eriti kuna see oli NetGalley raamat ja ma ei tahaks kirjutada arvustust asjast, mida ma lõpuni pole lugenud.

Kuid jah, mina paneks selle raamatu nimeks lihtsalt Mistake!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar