2024

Artemiz's 2024 book montage

Cluelessly Yours
The Library of Heartbeats
Finlay Donovan Is Killing It
Tuvi tiivad
Geneva: A Novel
The Ladies Rewrite the Rules
Heartsong
The Seven Husbands of Evelyn Hugo
That's Not My Name
The Coworker
The Teacher
Maagilise maailma vardjad
Skyward
The Magic All Around
Kohtamine kurjusega
When Grumpy Met Sunshine
Lottie Brooksi täiega jube koolireis
Fable
Rotisaar ja teisi lühijutte
A Death in Diamonds


Artemiz's favorite books »

kolmapäev, 30. november 2016

Kaisuloomakirg. Amiguruumi tehnikas heegeldamine



Raamat:  Kaisuloomakirg. Amiguruumi tehnikas heegeldamine by Mari-Liis Lille (2016) Varrak, RR, A
Hinne: C
See raamat kutsub sind üles haarama heegelnõela, et valmistada lapsele üks vahva mänguasi. Oma käte ja südamega tehtul on teine hingus. See miski, mida me ei näe, aga tunneme. Küllap tabab sind juba oma esimese kaisulooma meisterdamise käigus pidurdamatu kirg luua üha uusi ja uusi lelusid!
Raamatust leiad 20 kaisulooma heegeldamise õpetused, mis ühendavad endas jaapanipärase amigurumi tehnika ja Euroopas armastatud kaisukarutraditsiooni. Siin on midagi nii poistele kui tüdrukutele, beebidest kuni koolilasteni. Kas oskad näiteks arvata, kes võiks olla Sasipea Siim? Või Teele Taevamanna? Või hoopis Ninatark Nelli? Raamatu kaante vahele piiludes saad selle järele uurida. Rõõmsat heegeldamist ja mõnusat kaisutamist!
„Kaisuloomakirg“ on järg Mari-Liis Lille esimesele mustriraamatule „Võluväega mänguasjad“, mida on saatnud suur edu nii Eestis kui ka kaugemal.
Crafts & Hobbies

Ma olen alati olnud see, kes teeb igasuguseid asju ise, mulle meeldib meisterdada. Seega oli Varraku pakutud Kaisulooma kirg ideaalne võimalus millegi uuega pikki pimedaid sügisõhtuid täita, või siis filmide/serjaalide vaatamise ajal sõrmedele midagi teha anda.

Need kaisuloomad mida saab heegeldada on väga armsad ja loomulikult, ilma suure süvenemiseta, otsustasin ma, et esimesena proovin ma ära teha väikse põdra, kuid kui ma juba täpsemalt uurisin, tõmbasin ma ikka oma ambitsiooni reaalsemasse kõrgusesse ning võtsin ette kerge jänisepoisi.

Mida ma siis õppisin:

  • Loe õpetus läbi!! Sest isegi kui sa arvad, et sa teada kõike, mis heegeldamise kohta teada on, siis uisapäisa tegema asudes, ei oska sa siiski arvestada selliste kavalte nõksudega mida teadjamad on sulle õpetuses pakkunud. Esialgu tuli mu jänise pea kandiline, kuna ja ei lugenud kuidas silmi nii kasvatada, et kasvatuskohad kohakuti ei jääks.
  • Mulle oleks nii meeldinud, kui see esimene kerge jänise muster oleks olnud kohe peale õpetuse osa ja seal oleks pikalt lahti kirjutatud, mida tähendab 1x ks, 2ks järgmisesse ks-sse. Tasapisi ma närisin sellest mõistatusest end läbi ja nii tuligi mul jänese pea esialgu kandiline :).
  • Ma avastasin seda, et kui kaisuloomal on palju väiksemaid tükke, mis kinnituvad suure keha külge, siis on kaval väiksed tükid esimestena valmis teha, sest siis saab need juba kohe alguses alles valmiva keha külge õmmelda/heegeldada, siis ei pea täistopitud kehale saba ja jäsemeid külge ponnistama.
  • Silmad ei peagi olema plastmassist! Väga armsad silmad saab ka õmmeldes või siis heegeldades :).
  • Ridade lugemisel on palju abi tavaliselt kudumise juures kasutatavatest silmamärkijatest.
  • Pinterest on täis igasuguseid põnevaid mustreid!!
  • Sama mustriga, kuid erinevast lõngast loomi tehes saate väga erineva suurusega loomad :).
  • Eestikeelseid Amigurumi loomade õpetusi ja mustreid leiab ka Kristi Tulluse blogist.

Igatahes, kui teil on huvi käsitöö vastu ja on aega või on vaja stressimaandajat, siis on Amigurumi loomakeste tegemine tore võimalus lastele rõõmu teha ja iseenda fantaasiat proovile panna. Mina olen juba lapsepõlvest saati tahtnud endale päris oma Une-Matit – ja nüüd on ta mul olemas! Järgmine väljakutse on Hambutu. :)

Head meisterdamist!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar