2024

Artemiz's 2024 book montage

Cluelessly Yours
The Library of Heartbeats
Finlay Donovan Is Killing It
Tuvi tiivad
Geneva: A Novel
The Ladies Rewrite the Rules
Heartsong
The Seven Husbands of Evelyn Hugo
That's Not My Name
The Coworker
The Teacher
Maagilise maailma vardjad
Skyward
The Magic All Around
Kohtamine kurjusega
When Grumpy Met Sunshine
Lottie Brooksi täiega jube koolireis
Fable
Rotisaar ja teisi lühijutte
A Death in Diamonds


Artemiz's favorite books »

teisipäev, 14. mai 2013

Fall of Night

Raamat: Fall of Night (The Morganville Vampires #14) by Rachel Caine (2013)
Hinne: B
Morganville, Texase osariigis, kus elanikud on nii inimesed kui vampiirid, on väike ülikooli linn, kus on suured probleemid. Kui sealsel tudengil, Claire Danversil avaneb võimalus kogeda elu väljaspool linna, siis ta haarab sellest võimalusest kahe käega kinni. Kuid Morganville pole ainuke linn, kus on probleeme vampiiridega …
Claire ei avanud kunagi, et ta võik Morganvillest lahkuda, kuid kui talle pakutakse võimalust minna viimaseks ülikooli aastaks MIT’sse, siis ta ei saa ju sellisest võimalusest loobuda. Sõpradega hüvasti jätmine on raske, eriti kui ta pole veel lõplikult lahendanud probleeme oma poisssõbra Shanega.
Claire uus elu MIT’s on kohutav ja põnev, kuid Morganville ei lahku siiski lõplikult ta mõtetest. Ta on määratud eriprogrammi professor Irene Andersoni juurde, kes on endine Morganville elanik, ning selles programmis saab Claire jätkata oma tööd masinaga, mis on loodud mõttega muuta vampiiride tundeid.
Kuid kui Claire alustab oma masina testimist elusatel katseobjektidel, kipuvad asjad kiiresti käest libisema ning Claire hakkab juba arvama, et Morganvillest lahkumine võis olla tema elu viimane viga …
Romance, Paranormal, YA
Oli aasta 2010, ma olin alles avastanud e-raamatud, mul puudus luger, kuid ma olin nupukas, tõmbasin e-raamatud ümber doc versiooni, tegin šrifti 8’ks, leheääred olematuks ning trükkisin raamatud välja A4 versioonis lehe mõlemaile poolele. Enne puhkusele minekut juulis, sai kõik tolleks hetkeks ilmunud 8 raamatut välja trükitud. Need kaks nädalat elasin ma Morganvilles, vahet polnud, kas ma olin kodus, rannas, laevas või Helsinkis, üks Morganville lugu lõppes ja teine algas, seega ei teegi ma ausalt nende esimese kaheksa raamatu vahel erilist vahet, sest minu jaoks on nad kõik üks suur raamat. Kuid üks suur ja hea raamat. Ka järgnevad kuus raamatut tõestavad mu esmamuljet. Rachel Caine raamatud – kas siis Morganville Vampiiride sari või Weather Warden (Ilma nõidadest ja Džinnidest) või Outcast Season (Džinnist ja Ilma nõiast) või Revivalist (laibast ning inimesest) – nad kõik on head ja huvitavad.

Kuid läheme siis nüüd selle käesoleva raamatu juurde – Fall of Night.
Seekord siis taas lahkutakse korraks Morganvillest, et taas tõestada juba tuntud tõsiasja - sa võid küll lahkuda Morganvillest, kuid Morganville ei jäta sind, ning lõpuks lähed sa ikkagi sinna tagasi. 

Sündmused toimuvad kõik väga kiiresti ja kõik on väga suure tähendusega. Nii mõnigi neist võib edaspidiste sündmuste käiku muuta rohkem kui keegi arvatagi oskab. Kohe raamatu alguses on üks situatsioon, mille tagajärgedele vihjatakse kogu järgneva loo jooksul, kuid selle tõelised tagajärjed ilmnevad ilmselt alles järgmises raamatus, kuid kui need on need mida ma arvan, siis toob see sellesse sarja väga suuri muudatusi. Eks seda näeb siis aasta lõpus kui ilmub järgmine osa.

Üks huvitav fakt - esimene Morganville raamat ilmus aastal 2006 ja see seitse aastat ilmunud lugu on raamatutes väldanud kaks aastat, kuid siia raamatusse on nagu muuseas sisse kirjutatud kaasaegsed asjad, millest aastal 2006 polnud veel kuuldudki - filmid Avengers ja Hunger Games, tahvelarvuti – seega kui keegi alustab sarja lugemist alles käesoleval aastal, siis on kõik väga kaasaegne.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar